RESTRICȚII Bulevardul Decebal se închide circulației luni, 8 august. Pe unde se poate ocoli șantierul?

Picture of Redactat de admin

Redactat de admin

Circulația pe Bulevardul Decebal din Bistrița va fi închisă mai repede decât a anunțat inițial primarul la începutul acestei săptămâni. Constructorul care lucrează reabilitarea bulevardului a decis să se apuce de lucru începând de luni, 8 august și nu din 16 august cum s-a anunțat inițial. Primarul Turc a facut anunțul astăzi pe facebook. Practic blocajul va fi instituit în zona Pieței Decebal, acolo unde se va construi un pasaj subteran de trecere spre Ursului până la intersecția cu strada Zimbrului, respectiv pe cealaltă latură a Bulevardului, din zona Halei comerciale până la intersecția cu strada Ioan Slavici.

Zona, una extrem de circulată va putea fi ocolită pentru cei care ies din zona Industrială prin Artarilor cu ieșire în zona Gării (supermarketul Carrefour)- blocul Dallas-Sens giratoriu  ori pe Slavici- Crinilor, acolo unde sensul giratoriu va rămâne deocamdată neatins, potrivit hărții publicate pe site-ul municipalității.

Lucrările pe axa de transport Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului vor începe mai repede, în urma discuțiilor cu executantul MIS Grup. Din data de 8 august, se va interveni pentru devierea rețelelor de utilități în zona viitorului pasaj subteran înspre Piața Decebal, iar circulația va fi restricționată. După 16 august, vor începe efectiv lucrările de realizare a pasajului, traficul auto urmând să fie închis pe porțiunea de pe bulevardul Decebal cuprinsă între străzile Zimbrului și Crinilor. Sensul giratoriu de la intersecția cu strada Crinilor va rămâne deschis.” a anunțat de dimineață primarul Turc pe facebook. 
Pe site-ul Primariei Bistrita, acolo unde a fost publicată harta ocolire DECEBAL cu zona blocată și variantele pentru șoferi sunt postate și explicații:  ”Municipiul Bistrița are în execuție lucrările pentru obiectivul de investiții ”Reconfigurarea axei de transport public str. Gării – Decebal – Andrei Mureșanu –Năsăudului, mun. Bistrița”. La intersecția dintre străzile B-dul Decebal – str. Cuza Vodă și str. Ursului sunt prevăzute lucrari de realizare a unui pasaj pietonal subteran fapt pentru care aducem la cunoștință cetățenilor:
– Restricționarea circulației pe B-dul Decebal, pe zona cuprinsă între intersecția b-dul Decebal cu str. Zimbrului și până la intersecția dintre b-dul Decebal cu str. Crinilor, str. A. Mureșanu și str. Ioan Slavici pe perioada 08 august 2022 – 16 august 2022.
– închiderea circulației pe B-dul Decebal, pe zona cuprinsă între intersecția b-dul Decebal cu str. Zimbrului și până la intersecția dintre b-dul Decebal cu str. Crinilor, str. A. Mureșanu și str. Ioan Slavici pe perioada 16 august 2022 – 31 decembrie 2022.
– După data de 16 august dirijarea circulației pe noi trasee va fi conform planșei anexate;
În acest sens, rugăm ca toți participanții la trafic să dea dovadă de înțelegere și să respecte noile reglementări cu privire la devierea circulației” transmite municipalitatea.

2 răspunsuri

  1. Pasajul pietonal subteran prevăzut a se construi in zona de intersecţie a Bulevardului Decebal cu strada Cuza Vodă şi strada Ursului este o investitie absolut inutilă. Acest pasaj nu rezolvă fluidizarea circulatiei auto având in vedere că Bulevardul Decebal este traverasat de mai multe treceri de pietoni care nu au cum sa fie desfiintate. O solutie mai ratională de fluidizare a circulatiei auto ar fi amenajarea Bulevardului Decebal si Andrei Muresanu ca stradă cu sens unic dinspre strada Gării spre strada Năsăudului, iar celălalt sens spre strada Gării să fie asigurat pe strada Colibitei si Artarilor.
    De aceea, cea mai ratională solutie este să se renunte la aceasta investitie costisitoare iar cu banii respectivi să inceapă proiectul de modernizare a Pietei Decebal, promis bistritenilor de primarul Cretu incă din anul 2012.

  2. Pasajul pietonal subteran prevăzut a se construi in zona de intersecţie a Bulevardului Decebal cu strada Cuza Vodă şi strada Ursului este o investitie absolut inutilă. Acest pasaj nu rezolvă fluidizarea circulatiei auto având in vedere că Bulevardul Decebal este traverasat de mai multe treceri de pietoni care nu au cum sa fie desfiintate. O solutie mai ratională de fluidizare a circulatiei auto ar fi amenajarea Bulevardului Decebal si Andrei Muresanu ca stradă cu sens unic dinspre strada Gării spre strada Năsăudului, iar celălalt sens spre strada Gării să fie asigurat pe strada Colibitei si Artarilor.
    De aceea, cea mai ratională solutie este să se renunte la aceasta investitie costisitoare iar cu banii respectivi să inceapă proiectul de modernizare a Pietei Decebal, promis bistritenilor de primarul Cretu incă din anul 2012.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Te-ar putea interesa