Hidroelectrica SA, unul dintre furnizorii de energie care are mari întârzieri la emiterea facturilor către clienții săi a anunțat că accepta plata cu eșalonare a acestora pentru ”clienții care au dificultăți”.
Într-un anunț postat de Hidroelectrica, în care anunță finalizarea implementării sistemului electronic de facturare se precizează că cei care au dificultăți la plata facturilor pot opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Termenul de plată a facturilor emise de Hidroelectrica 45 de zile în cazul clienților casnici și 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici. Pentru cererea de eșalonare a clienților casnici formularul poate fi descărcat de: aici, iar formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor non-casnici poate fi descarcat de aici.
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Anunțul Hidroelectrica î puteți găsi aici: https://client.hidroelectrica.ro/facturi